Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informovanost učitelů základních škol o možnostech multikulturní výchovy jako součást integrace
MATLASOVÁ, Kateřina
Smyslem této práce je jeden z možných pohledů k přístupu české pedagogické veřejnosti k multikulturní výchově. Změny v české společnosti po roce 1989 vedly nejen ke změnám politickým, ale převážně společenským. Otevřeně se začalo mluvit o kultuře a životě národnostních menšin žijících na území České republiky. Jedním z hlavních prvků budoucí změny je multikulturní výchova na základních školách. Změnu v novém vnímání již přináší nový školský zákon, který obsahuje rámcový vzdělávací program, v nimž je zahrnuta i multikulturní výchova. Výzkumem bylo zjištěno, že povědomí o multikulturní výchově chybí, a to jak mezi učiteli, kteří nejsou příliš nadšeni jakoukoli změnou, tak i u učitelů budoucích, tj. současných studentů pedagogických fakult, neboť ani vysoké školy je k tomuto řešení nevedou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.